Administrativ koordinator

Er du serviceminded og får tingene til at ske? Trives du med at tage ansvar og have mange forskellige opgaver i gang på samme tid? Så er du den perfekte administrator/blæksprutte-kandidat for os.

 

Primære arbejdsopgaver:

  • Lettere bogholderi
  • Tovholder på GDPR
  • Tovholder på arbejdsmiljø
  • Diverse andre administrative opgaver

 

Derudover indebærer stillingen også følgende ”blæksprutte-opgaver”:

  • Skabe gode rammer for vores besøgende kunder
  • Sikre orden på kontoret og mødelokaler
  • Bestilling af varer og klargøring til møder
  • Koordinering af anretning og afrydning af frokost (pt kun en gang om ugen)
  • Forsendelse samt modtagelse af pakker
  • Kontakt til diverse leverandører
  • Lignende ad hoc-opgaver

 

Personlige kvalifikationer

Du tænker kommercielt og er vant at have mange bolde i luften. Forandring og nye udfordringer giver dig energi, og du arbejder selvstændigt, struktureret og målrettet med dine opgaver.

Som person er du en udadvendt teamplayer, der trives i omgangen med andre mennesker. Du har en positiv ”kan-godt” indstilling til tingene og dit engagement smitter positivt af på kunder og kollegaer.

 

Faglige kvalifikationer 

  • Erfaring med administrativt arbejde
  • Evner at holde mange bolde i luften
  • Erfaring med gæstebetjening og leverandørkontakt
  • Fortrolighed med IT-systemer, især Microsoft Office
  • Kendskab til GDPR-regler og arbejdsmiljølovgivning er en fordel

 

Vi tilbyder

Du vil blive en del af en vækstvirksomhed med et meget stærkt produktprogram og et job med stor grad af frihed, ansvar og mulighed for indflydelse. Vi tilbyder pensionsordning, sundhedsforsikring og muligheden for at være en del af et engageret team, der brænder for rejser. Løn efter kvalifikationer.


Arbejdssted og stillingstype

Stillingen er placeret på vores hovedkontor i Randers. 

Tiltrædelse snarest muligt.

Er du klar til at tage ansvar og blive en uundværlig del af vores team? Send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt, da vi inviterer til samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte økonomichef Maria Hougaard på [email protected] eller 87126602.

 

Tilmeld dig vores
nyhedsbrev

Få inspiration, tilbud og invitationer til rejseevents

Bliv opdateret med de bedste tilbud, nye rejsemål, invitationer til gratis rejseforedrag, rejsetips og spændende indhold fra vores rejseblog.

Nyhedsbrevet udkommer 1-2 gange om ugen – og du kan til enhver tid afmelde dig igen.

Vi ses i din indbakke!